פיתוח

פתחו את הפוטנציאל העסקי שלכם עם פתרונות אינטרנט ומובייל מתקדמים

יצירת קשר
img

בין אם הנכם זקוקים לפתרון בפלטפורמה אנדרואיד או iOS, או שמחפשים פתרון חוצה פלטפורמות, עבורכם יסופק מענה מרשים מהשורה הראשונה של ביצועים ב-Java, Kotlin, Swift Rust, HTML5/JS, C#, Objective-C
ו-Python

מה כלול בשירות?

פיתוח

שלב 1

עבודות מקדימות (אופציונאלי)

הכנת מבנה האפליקציה/אתר: מודבר בבדיקה יסודית של הפרויקט וניתוח מפורט של דרישותיו. שלב זה הוא קריטי לקביעת מבנה האפליקציה או האתר, אשר מוצב בבסיס התוצאה מוצלחת. תהליך הכנת המבנה מבטיח כי המוצר הסופי יעמוד ביעדי הפרויקט ויענה לכל דרישותיו הטכניות.

02

דיון בפרויקט וניתוח דרישות: השירות מתחיל בדיון מקדים בפרויקט למען הבנת ומיפוי המטרות והיעדים של הלקוח. לאחר מכן, מבוצע ניתוח יסודי של הדרישות כדי להבטיח שכל ההיבטים שעלו בדיון בפרויקט יילקחו בחשבון. תוצאות ניתוח הדרישות משמשות לפיתוח אומדן העלות ותנאי הביצוע, ומאפשרים ללקוח לקבל החלטות מושכלות אודות הפרויקט ודרך פיתוחו.

01

פיתוח אומדן העלות והתנאים: פיתוח אומדן העלות והתנאים מסייע בקביעת היקפו ותקציבו של הפרויקט. שלב זה כולל ניתוח של הדרישות, האפשרויות לביצוע והמבנה של האפליקציה/אתר כדי לספק אומדן מדויק בפני הלקוח.

04

דיון באפשרויות לפתרון הבעיה: כל הפתרונות הפוטנציאליים לבעיה שקולים בשלב זה היטב בכדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו. במהלך תהליך הפיתוח, מתקיימים דיונים עם הלקוחות כדי להעריך באופן יסודי את אפשרויות שונות ולקבוע את דרך הפעולה היעילה והחסכונית ביותר.

03

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

אב טיפוס חזותי אינטראקטיבי: הוא חלק מכריע בתהליך העיצוב שעוזר למפות את חווית המשתמש וליצור דרכי אינטראקציה עם המוצר לפני שהוא מפותח בפועל. צעד זה מאפשר לבצע כל השינוי הנדרש ומבטיח שהמוצר הסופי יענה על צרכי הלקוח ויעמוד בציפיותיו. אב טיפוס חזותי אינטראקטיבי מספק הבנה ברורה ומפורטת של זרימת האינטראקציה ומידת הפונקציונליות של היישום או האתר.

02

עיצוב ממשק האפליקציה/האתר שלכם: עיצוב ממשק האפליקציה או האתר הוא היבט חשוב ביצירת חווית המשתמש. השירות כרוך ביצירת פריסה מושכת את המשתמשים שלכם לאינטראקציה ויזואלית ואינטואיטיבית עם המוצר. ניתן לייצר עיצובי ממשקים ייחודיים ומקצועיים המותאמים לצרכים ולדרישות הספציפיות שלכם.

01

הכנת הקונספט העיצובי וסגנון האפליקציה: היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח. צוות המומחים שלנו ישתף עמכם פעולה כדי להבין את החזון שלכם וליצור עיצוב ייחודי המייצג במדויק את המותג והמטרות של עסקיכם. התוצאה הסופית תהווה עיצוב אסתטי וידידותי למשתמש המשפר את חווייתו הכוללת.

04

עיצוב UI/UX: עוזר ליצור ממשק חזותי נוח וידידותי למשתמש עבור האפליקציה או האתר. אנו מבינים את החשיבות של חווית המשתמש ועובדים בשיתוף הפעולה הדוק עם לקוחותינו בכדי ליצור עיצוב שמשקף את המותג ומהדהד לקהל היעד. עם ההתמקדות בעיצוב ממשק המשתמש הראוי, השאיפה היא לספק חוויה יוצאת דופן למשתמשים, מה שמקל עליהם ליצור אינטראקציה חלקה ומהנה עם היישום או האתר.

03

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

ניתוח והכנת מפרטים טכניים: שירות ה-Analytics מספק לעסקים תובנות המסייעות בקבלת החלטות מונעות נתונים. שירות זה מספק ללקוחותנו יכולות מתקדמות בזירת עיבוד הנתונים ומשתלב עם מקורות נתונים שונים. השירות כולל מגוון של כלי הניתוח, לרבות ניתוח סטטיסטי, למידת מכונה ומידול חזותי, כמו גם לוחות מחוונים אינטראקטיביים להדמיית הנתונים.

06

עיצוב לוגו (סמל מסחרי): השירות המסופק כולל גם עיצוב לוגו, במיוחד יצירת אייקון האפליקציה הייחודי ובלתי נשכח המייצג את המותג. שירותי העיצוב יסופקו בהתאמה האישית כדי להבין את ראייתכם, את נקודת הבידול של מותגיכם ולהמציא עיצוב שיתאים לדרישות דווקא שלכם.

05

תיאור מנגנון העבודה של יישומים: השירות מכיל את התיאור המקיף של מנגנון עבודת האפליקציות שפיתחנו, המסביר את הפונקציונליות והתכונות של כל אפליקציה. הסבר עיקרי העבודה הינו מפורט וקל להבנה, מכסה את כל ההיבטים של חווית המשתמש ואת התהליכים שמאחורי האפליקציה. שירות זה מבטיח שלמפתחים, למזמינים ולמשתמשים תהיה הבנה מלאה של אופן פעילות האפליקציה. בעיקרון השירות ממזער את מספר השיבושים ומבטיח תהליך פיתוח והשקה מוצלח.

08

תיאור מפורט של דרישות: שירות זה עוזר ללקוחות להגדיר ולנסח בבירור את הדרישות כלפי הפרויקט. צוותנו יבחון כיצד ניתן להציג עבורם את המידע הנחוץ לביצוע הפרויקט, ובפרט יפתח מסמכי דרישות מקיפים המשקפים במדויק את היקפו ויעדיו של הפרויקט. שירות זה מבטיח שלכל בעלי העניין תהיה הבנה ברורה של ציפיות הלקוח מהפרויקט ועוזר למזער את מספרם של אי ההבנות ושיבושים לאורך מחזור חייו של הפרויקט.

07

שלב 3

פיתוח

שרתי DB ו-API: השירות המוצע כולל פיתוח שרתים ותשתית אמינה ומאובטחת לתמיכה ביישומים. הצוות שלנו יכול לתכנן וליישם פתרון מסד נתונים (DB) ו-API (ממשק תכנות יישומים), כדי להבטיח זרימת נתונים חלקה ויעילה בין הקצה הקדמי לקצה האחורי של האפליקציה.

02

פתרונות iOS/אנדרואיד/חוצה פלטפורמות/אינטרנט: השירות מכיל פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אנדרואיד ו-iOS בהתאמה האישית. מוצע גם פיתוח פתרונות חוצה-פלטפורמות, שייעודם לענות על הדרישות הספציפיות של הלקוחות כלפי הפרויקט ולספק חווית משתמש מיטבית. לפיתוח אתרים, מוצעת האופציה של פיתוח ב-CMS (מערכת ניהול תוכן) כדי לספק פלטפורמה ידידותית וגמישה לניהול ופרסום תוכן דיגיטלי.

01

אינטגרציה: השירותים המסופקים כוללים גם אינטגרציות עם מערכות תשלום ורכישת אינטרנט כדי לספק יכולות מאובטחות ויעילות לעיבוד עסקאות עבור האפליקציה או האתר. אנו מספקים גם אינטגרציה עם מערכות הצד השלישי כגון CRM ו-ERP כדי לשפר את הפונקציונליות והביצועים של הפתרונות הדיגיטליים שלכם. מוצעות גם בדיקות פנימיות כדי להבטיח שהאפליקציה או האתר שפותחו עבורכם מתפקדים כראוי, יציבים ומוכנים לפריסה.

04

לוח בקרה עבור אפליקציה/אתר: ניתן לייצר לוח בקרה עבור אפליקציה/אתר ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי בשימוש, המאפשר ללקוחות לנהל ולעדכן בקלות את התוכן הדיגיטלי. לוח הבקרה נועד לספק חווית משתמש חלקה וניתן להתאים אותו כדי לעמוד בדרישות הספציפיות של כל לקוח ולקוח.

03

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אתרים ופתרונות מקוונים:

אחריות: מסופקת אחריות בת 6 חודשים עבור אירוח אתרים ופרסום וטיפול בפתרונות מקוונים, ומובטח שכל העדכונים והתיקונים הדרושים יבוצעו בזמן.

02

אירוח: אנו מציעים פתרונות אירוח אמינים ומאובטחים עבור יישומים מקוונים או האתר שלכם, ומבטיחים שהם תמיד יהיו נגישים למשתמשים.

01

העברת הקוד המקורי: בשלב סיום הפרויקט, הקוד המקורי של הפתרון המקוון או האתר יועבר אליכם, כך שתקבלו בעלות מלאה ושליטה מוחלטת בו.

03

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אפליקציות מובייל:

פרסום ב Google Play: נדאג על העלתה ופרסומה של אפליקציית אנדרואיד בחנות Google Play.

02

פרסום ב- App Store: נטפל בתהליך העלתה ופרסומה של אפליקציית iOS בחנות Apple App Store.

01

העברת הקוד המקורי: עם השלמת הפרויקט, הקוד המקורי של האפליקציה יועבר אליכם, צעד זה יעניק לכם בעלות מלאה וגם יספק שליטה מוחלטת בה.

04

אחריות: אחריות בת 6 חודשים מסופקת עבור תהליכי הפרסום של אפליקציה ב-Apple App Store וב-Google Play ומובטח שכל העדכונים והתיקונים הדרושים יבוצעו בזמן.

03

שלב 1

עבודות מקדימות (אופציונאלי)

דיון בפרויקט וניתוח דרישות: השירות מתחיל בדיון מקדים בפרויקט למען הבנת ומיפוי המטרות והיעדים של הלקוח. לאחר מכן, מבוצע ניתוח יסודי של הדרישות כדי להבטיח שכל ההיבטים שעלו בדיון בפרויקט יילקחו בחשבון. תוצאות ניתוח הדרישות משמשות לפיתוח אומדן העלות ותנאי הביצוע, ומאפשרים ללקוח לקבל החלטות מושכלות אודות הפרויקט ודרך פיתוחו.

01

שלב 1

עבודות מקדימות (אופציונאלי)

הכנת מבנה האפליקציה/אתר: מודבר בבדיקה יסודית של הפרויקט וניתוח מפורט של דרישותיו. שלב זה הוא קריטי לקביעת מבנה האפליקציה או האתר, אשר מוצב בבסיס התוצאה מוצלחת. תהליך הכנת המבנה מבטיח כי המוצר הסופי יעמוד ביעדי הפרויקט ויענה לכל דרישותיו הטכניות.

02

שלב 1

עבודות מקדימות (אופציונאלי)

דיון באפשרויות לפתרון הבעיה: כל הפתרונות הפוטנציאליים לבעיה שקולים בשלב זה היטב בכדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו. במהלך תהליך הפיתוח, מתקיימים דיונים עם הלקוחות כדי להעריך באופן יסודי את אפשרויות שונות ולקבוע את דרך הפעולה היעילה והחסכונית ביותר.

03

שלב 1

עבודות מקדימות (אופציונאלי)

פיתוח אומדן העלות והתנאים: פיתוח אומדן העלות והתנאים מסייע בקביעת היקפו ותקציבו של הפרויקט. שלב זה כולל ניתוח של הדרישות, האפשרויות לביצוע והמבנה של האפליקציה/אתר כדי לספק אומדן מדויק בפני הלקוח.

04

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

עיצוב ממשק האפליקציה/האתר שלכם: עיצוב ממשק האפליקציה או האתר הוא היבט חשוב ביצירת חווית המשתמש. השירות כרוך ביצירת פריסה מושכת את המשתמשים שלכם לאינטראקציה ויזואלית ואינטואיטיבית עם המוצר. ניתן לייצר עיצובי ממשקים ייחודיים ומקצועיים המותאמים לצרכים ולדרישות הספציפיות שלכם.

01

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

אב טיפוס חזותי אינטראקטיבי: הוא חלק מכריע בתהליך העיצוב שעוזר למפות את חווית המשתמש וליצור דרכי אינטראקציה עם המוצר לפני שהוא מפותח בפועל. צעד זה מאפשר לבצע כל השינוי הנדרש ומבטיח שהמוצר הסופי יענה על צרכי הלקוח ויעמוד בציפיותיו. אב טיפוס חזותי אינטראקטיבי מספק הבנה ברורה ומפורטת של זרימת האינטראקציה ומידת הפונקציונליות של היישום או האתר.

02

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

עיצוב UI/UX: עוזר ליצור ממשק חזותי נוח וידידותי למשתמש עבור האפליקציה או האתר. אנו מבינים את החשיבות של חווית המשתמש ועובדים בשיתוף הפעולה הדוק עם לקוחותינו בכדי ליצור עיצוב שמשקף את המותג ומהדהד לקהל היעד. עם ההתמקדות בעיצוב ממשק המשתמש הראוי, השאיפה היא לספק חוויה יוצאת דופן למשתמשים, מה שמקל עליהם ליצור אינטראקציה חלקה ומהנה עם היישום או האתר.

03

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

הכנת הקונספט העיצובי וסגנון האפליקציה: היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח. צוות המומחים שלנו ישתף עמכם פעולה כדי להבין את החזון שלכם וליצור עיצוב ייחודי המייצג במדויק את המותג והמטרות של עסקיכם. התוצאה הסופית תהווה עיצוב אסתטי וידידותי למשתמש המשפר את חווייתו הכוללת.

04

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

עיצוב לוגו (סמל מסחרי): השירות המסופק כולל גם עיצוב לוגו, במיוחד יצירת אייקון האפליקציה הייחודי ובלתי נשכח המייצג את המותג. שירותי העיצוב יסופקו בהתאמה האישית כדי להבין את ראייתכם, את נקודת הבידול של מותגיכם ולהמציא עיצוב שיתאים לדרישות דווקא שלכם.

05

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

ניתוח והכנת מפרטים טכניים: שירות ה-Analytics מספק לעסקים תובנות המסייעות בקבלת החלטות מונעות נתונים. שירות זה מספק ללקוחותנו יכולות מתקדמות בזירת עיבוד הנתונים ומשתלב עם מקורות נתונים שונים. השירות כולל מגוון של כלי הניתוח, לרבות ניתוח סטטיסטי, למידת מכונה ומידול חזותי, כמו גם לוחות מחוונים אינטראקטיביים להדמיית הנתונים.

06

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

תיאור מפורט של דרישות: שירות זה עוזר ללקוחות להגדיר ולנסח בבירור את הדרישות כלפי הפרויקט. צוותנו יבחון כיצד ניתן להציג עבורם את המידע הנחוץ לביצוע הפרויקט, ובפרט יפתח מסמכי דרישות מקיפים המשקפים במדויק את היקפו ויעדיו של הפרויקט. שירות זה מבטיח שלכל בעלי העניין תהיה הבנה ברורה של ציפיות הלקוח מהפרויקט ועוזר למזער את מספרם של אי ההבנות ושיבושים לאורך מחזור חייו של הפרויקט.

07

שלב 2

שירותי עיצוב ותכנון (אופציונאלי)

תיאור מנגנון העבודה של יישומים: השירות מכיל את התיאור המקיף של מנגנון עבודת האפליקציות שפיתחנו, המסביר את הפונקציונליות והתכונות של כל אפליקציה. הסבר עיקרי העבודה הינו מפורט וקל להבנה, מכסה את כל ההיבטים של חווית המשתמש ואת התהליכים שמאחורי האפליקציה. שירות זה מבטיח שלמפתחים, למזמינים ולמשתמשים תהיה הבנה מלאה של אופן פעילות האפליקציה. בעיקרון השירות ממזער את מספר השיבושים ומבטיח תהליך פיתוח והשקה מוצלח.

08

שלב 3

פיתוח

פתרונות iOS/אנדרואיד/חוצה פלטפורמות/אינטרנט: השירות מכיל פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אנדרואיד ו-iOS בהתאמה האישית. מוצע גם פיתוח פתרונות חוצה-פלטפורמות, שייעודם לענות על הדרישות הספציפיות של הלקוחות כלפי הפרויקט ולספק חווית משתמש מיטבית. לפיתוח אתרים, מוצעת האופציה של פיתוח ב-CMS (מערכת ניהול תוכן) כדי לספק פלטפורמה ידידותית וגמישה לניהול ופרסום תוכן דיגיטלי.

01

שלב 3

פיתוח

שרתי DB ו-API: השירות המוצע כולל פיתוח שרתים ותשתית אמינה ומאובטחת לתמיכה ביישומים. הצוות שלנו יכול לתכנן וליישם פתרון מסד נתונים (DB) ו-API (ממשק תכנות יישומים), כדי להבטיח זרימת נתונים חלקה ויעילה בין הקצה הקדמי לקצה האחורי של האפליקציה.

02

שלב 3

פיתוח

לוח בקרה עבור אפליקציה/אתר: ניתן לייצר לוח בקרה עבור אפליקציה/אתר ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי בשימוש, המאפשר ללקוחות לנהל ולעדכן בקלות את התוכן הדיגיטלי. לוח הבקרה נועד לספק חווית משתמש חלקה וניתן להתאים אותו כדי לעמוד בדרישות הספציפיות של כל לקוח ולקוח.

03

שלב 3

פיתוח

אינטגרציה: השירותים המסופקים כוללים גם אינטגרציות עם מערכות תשלום ורכישת אינטרנט כדי לספק יכולות מאובטחות ויעילות לעיבוד עסקאות עבור האפליקציה או האתר. אנו מספקים גם אינטגרציה עם מערכות הצד השלישי כגון CRM ו-ERP כדי לשפר את הפונקציונליות והביצועים של הפתרונות הדיגיטליים שלכם. מוצעות גם בדיקות פנימיות כדי להבטיח שהאפליקציה או האתר שפותחו עבורכם מתפקדים כראוי, יציבים ומוכנים לפריסה.

04

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אתרים ופתרונות מקוונים:

אירוח: אנו מציעים פתרונות אירוח אמינים ומאובטחים עבור יישומים מקוונים או האתר שלכם, ומבטיחים שהם תמיד יהיו נגישים למשתמשים.

01

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אתרים ופתרונות מקוונים:

אחריות: מסופקת אחריות בת 6 חודשים עבור אירוח אתרים ופרסום וטיפול בפתרונות מקוונים, ומובטח שכל העדכונים והתיקונים הדרושים יבוצעו בזמן.

02

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אתרים ופתרונות מקוונים:

העברת הקוד המקורי: בשלב סיום הפרויקט, הקוד המקורי של הפתרון המקוון או האתר יועבר אליכם, כך שתקבלו בעלות מלאה ושליטה מוחלטת בו.

03

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אפליקציות מובייל:

פרסום ב- App Store: נטפל בתהליך העלתה ופרסומה של אפליקציית iOS בחנות Apple App Store.

01

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אפליקציות מובייל:

פרסום ב Google Play: נדאג על העלתה ופרסומה של אפליקציית אנדרואיד בחנות Google Play.

02

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אפליקציות מובייל:

אחריות: אחריות בת 6 חודשים מסופקת עבור תהליכי הפרסום של אפליקציה ב-Apple App Store וב-Google Play ומובטח שכל העדכונים והתיקונים הדרושים יבוצעו בזמן.

03

שלב 4

פרסום ותמיכה (אופציונאלי)

אפליקציות מובייל:

העברת הקוד המקורי: עם השלמת הפרויקט, הקוד המקורי של האפליקציה יועבר אליכם, צעד זה יעניק לכם בעלות מלאה וגם יספק שליטה מוחלטת בה.

04